Početna Red weekend! Vijesti Stil života Scena Zdravlje Biznis Zabava Nagradna igra
27.10.2010. u 12:09 sati
Blagodati napitaka
Kafa i čaj spašavaju od raka mozga
Kafa i čaj mogu sniziti rizik od raka mozga, pokazalo je novo međunarodno istraživanje objavljeno u časopisu American Journal of Clinical Nutrition.
Kafa i čaj spašavaju od raka mozga


Studija je uključila više od 410.000 muškaraca i žena u dobi između 25 i 70 godina i to iz više europskih zemalja: Njemačke, Francuske, Nizozemske, Španjolske, Italije, Velike Britanije, Danske, Norveške, Švedske i Grčke. Analizirani su podaci koji se tiču prehrambenih navika ispitanika između 1991. i 2000. godine.

U tom razdoblju naučnici su, između ostalog, analizirali koliko su ispitanici pili kafe i čaja. Tokom godina ispitivanja dijagnosticirana su 343 nova slučaja glioma (najčešći tumori mozga) i 245 novih slučajeva meningeoma (uglavnom benigni tumori).

No, istraživanje je pokazalo da svakodnevno konzumiranje kafe ili čaja smanjuje rizik oboljenja od raka mozga, posebno od glioma, raka središnjeg živčanog sistema koji nastaje u mozgu i/ili leđnoj moždini. Naučnici su u istraživanju naveli da 100 mililitara kafe ili čaja svakog dana snižava rizik od glioma za 34 posto.


Bookmark and Share
Print

Najčitanije
Ostale vijesti
Vremenska prognoza

BanjaLuka
11°C 19°C

Bihac
9°C 16°C

Bugojno
9°C 16°C

Livno
7°C 15°C

Mostar
10°C 20°C

Sarajevo
10°C 18°C

Tuzla
12°C 19°C

Trebinje
11°C 20°C

Zenica
11°C 20°C
Anketa
Kupujete li na rasprodajama?
Da
Ne
Povremeno
Popularne pretrage