Početna Red weekend! Vijesti Stil života Scena Zdravlje Biznis Zabava Nagradna igra
02.10.2010. u 18:43 sati
Savjeti
Multivitamini štite srce
Studija švedskih znanstvenika ustanovila je kako uzimanje multivitaminsko – mineralnih dodataka prehrani štiti žene od infarkta miokarda.
Multivitamini štite srce


U istraživanju je sudjelovalo više od 30 000 zdravih žena i više od 2000 žena s različitim kardiovaskularnim bolestima dobi između 49 i 83 godine. Analizom rezultata studije autori su zaključili kako je uzimanje multivitaminsko – mineralnih dodataka prehrani tijekom duljeg vremenskog razdoblja povezano s nižim rizikom od infarkta miokarda, s time da veću zaštitu od infarkta miokarda multivitaminsko – mineralni pripravci pružaju ženama kojima nisu dijagnosticirane kardiovaskularne bolesti.
(Velikakuhinja.com/Weekend.ba)

Bookmark and Share
Print

Najčitanije
Ostale vijesti
Vremenska prognoza

BanjaLuka
11°C 19°C

Bihac
9°C 16°C

Bugojno
9°C 16°C

Livno
7°C 15°C

Mostar
10°C 20°C

Sarajevo
10°C 18°C

Tuzla
12°C 19°C

Trebinje
11°C 20°C

Zenica
11°C 20°C
Anketa
Kupujete li na rasprodajama?
Da
Ne
Povremeno
Popularne pretrage