Početna Red weekend! Vijesti Stil života Scena Zdravlje Biznis Zabava Nagradna igra
28.09.2010. u 10:56 sati
Lakše i brže do željene kilaže
Mlijeko potiče mršavljenje
Pretile osobe koje konzumiraju veće količine mlijeka i mliječnih proizvoda lakše i brže gube kilograme od onih koji izbjegavaju tu vrstu hrane, tvrde izraelski znanstvenici.
Mlijeko potiče mršavljenje


Istraživači izraelskog sveučilišta "Ben Gurion" ovih su dana, kako tvrde tamošnji mediji, u američkom znanstvenom časopisu "Klinička prehrana" objavili rezultate dvogodišnjeg istraživanja u kojem je sudjelovalo 300 ispitanika s viškom tjelesne težine, starosti od 45 do 60 godina.

Ispitanici su se dobrovoljno podvrgli većem broju različitih dijeta, a rezultati su pokazali da su oni ispitanici koji su, bez obzira na odabranu dijetu, konzumirali više mlijeka i mliječnih proizvoda, imali i najveći gubitak tjelesne težine.

Sudionici ispitivanja koji su konzumirali oko 580 miligrama kalcija dnevno izgubili su tijekom ispitivanja u prosjeku oko šest kilograma, dok su oni koji su konzumirali samo 150 miligrama kalcija, što je odgovaralo količini od samo pola čaše mlijeka, izgubili tek 3,5 kilograma.

Istraživači su zaključili da unos kalcija i vitamina D, koji se nalaze u mlijeku i mliječnim prerađevinama, pozitivno djeluju na gubitak viška tjelesne težine tijekom redukcijskih dijeta.

Istraživački tim Centra za zdravlje i prehranu sveučilišta "Ben Gurion", koji je predvodio dr. Danit Shahar, utvrdili su i da je razina vitamina D u krvi bila povezana sa uspješnim gubitkom težine, te su konstatirali da su pretile osobe u krvi imale manju razinu toga vitamina od osoba sa normalnom tjelesnom težinom.

(Index.hr/Weekend.ba)

Bookmark and Share
Print

Najčitanije
Ostale vijesti
Vremenska prognoza

BanjaLuka
11°C 19°C

Bihac
9°C 16°C

Bugojno
9°C 16°C

Livno
7°C 15°C

Mostar
10°C 20°C

Sarajevo
10°C 18°C

Tuzla
12°C 19°C

Trebinje
11°C 20°C

Zenica
11°C 20°C
Anketa
Kupujete li na rasprodajama?
Da
Ne
Povremeno
Popularne pretrage