Početna Red weekend! Vijesti Stil života Scena Zdravlje Biznis Zabava Nagradna igra
05.09.2010. u 22:21 sati
Kako tvrde Britanci
Alkohol dobar za zglobove?
Novo intrigantno britansko istraživanje dalo je rezultate koje je potrebno interpretirati s oprezom, budući da bi mogli biti oduševljeno dočekani i u vlastitu korist okrenuti od strane pojedinaca sklonih konzumaciji većih količina alkoholnih pića.
Alkohol dobar za zglobove?


Istraživanje je naime pokazalo da je konzumacija alkohola pozitivno utjecala na simptome reumatoidnog artritisa, a da je intenzitet učinka linearno korelirao sa učestalošću konzumacije. Drugim riječima, što češće bi pojedinci konzumirali alkohol, to bi simptomi u vidu bolnosti, otoka i ukočenosti zglobova bili slabiji. Rezultate potkrepljuju i rentgenski nalazi koji su u „konzumenata“ pokazali blaža zglobna oštećenja, te laboratorijski nalazi koji su u istih pokazali nižeg nivoa upalnih faktora u krvi! No tu priči nije kraj – čini se kako alkohol ne utječe pozitivno samo na već razvijene simptome; istraživanja su pokazala kako ljudi koji konzumiraju alkohol češće od 10 puta mjesečno imaju čak četiri puta niži rizik od nastanka reumatoidnog artritisa (autoimuno oboljenje koje zahvaća tj. uništava zglobove) nego pojedinci koji alkohol konzumiraju vrlo rijetko. Stoga će istraživačka ekipa sa Sveučilišta u Sheffieldu imati pune ruke posla oko strožih definicija točne količine, a ne samo frekvencije ispijanja alkoholnih pića.
(Velikakuhinja.com/Weekend.ba)

Bookmark and Share
Print

Najčitanije
Ostale vijesti
Vremenska prognoza

BanjaLuka
-11°C -8°C

Bihac
-12°C -10°C

Bugojno
-14°C -10°C

Livno
-12°C -7°C

Mostar
-6°C -1°C

Sarajevo
-14°C -11°C

Tuzla
-13°C -9°C

Trebinje
-2°C 1°C

Zenica
-12°C -8°C
Anketa
Kupujete li na rasprodajama?
Da
Ne
Povremeno
Popularne pretrage